Bibliopedagoško delo

Bibliopedagoško delo

Stopnja: 2

Ure predavanj: 30

Ure seminarjev: 30

Ure vaj: 0

ECTS točke: 8

Nosilec/izvajalec: doc. dr. Babnik Katarina, prof. dr. Vilar Polona

• Pedagoško psihološki vidik bibliopedagoškega dela
• Vloga bibliopedagoškega dela v procesu informacijskega opismenjevanja
• Informacijsko opismenjevanje v procesu formalnega izobraževanja
o V vrtcu in osnovni šoli
o V srednji šoli in gimnaziji
o Na univerzi
• Medpredmetno povezovanje in medpredmetno poučevanje

1.    Informacijsko opismenjevanje. (2004). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. COBISS.SI-ID - 127997696
2.   Kovačević, D., , Lasić-Lazič, J, Lovrinčević, J., et al. Školska knjižnica – korak dalje. (2004). Zagreb:  Zavod za informacijske studije. COBISS.SI-ID - 29295458
3.    Lovrinčević, J. et al. (2005). Znanjem do znanja. Zagreb, Zavod za informacijske studije. COBISS.SI-ID – 29401442
4.    Lankes, D.R. (2016). Expect more: demanding better libraries for today‘s complex world. URL: https://davidlankes.org/new-librarianship/expect-more-demanding-better-…
5.    Medpredmetne in kurikularne povezave: priročnik za učitelje. (2010). Ljubljana: Zavod RS za šolstvo. URL: https://www.zrss.si/digitalna_bralnica/medpredmetne-in-kurikularne-pove…
6.    Posodobitve pouka v gimnazijski praksi. Knjižnično informacijsko znanje. (2010). Ljubljana: ZRSS. URL: https://www.zrss.si/pdf/Posodobitve-pouka-v-gimnazijski-praksi-KIZ.pdf
7.    Posodobitve pouka v osnovnošolski praksi. Knjižnično informacijsko znanje. (2014). Ljubljana: ZRSS. URL:   https://www.zrss.si/pdf/pos-pouka-os-KIZ.pdf
8.    Cross-curricular Approaches to Teaching and Learning. (2009). London: Sage. COBISS.SI-ID - 48008802
9.    Rutar Ilc, Z. (ur.). (2012). Ugotavljanje kompleksnih dosežkov: preverjanje in ocenjevanje v medpredmetnih in kurikularnih povezavah. Ljubljana: ZRSŠ. URL: https://www.zrss.si/pdf/Ugotavljanje-kompleksnih-dosezkov.pdf ali http://www.zrss.si/projektiess/skladisce/pkp/podprojekt3/Strokovna%20gr…
10.    Zmuda, A. in Harada, V.H. (2008). Librarians as Learning Specialists: Meeting the Learning Imperative for the 21st Century. Westport, Conn. ; London:  Libraries Unlimited. COBISS.SI-ID - 19457079
11.    Članki iz revije Šolska knjižnica in Knjižnica ter relevantna tuja literatura.