Psihologija potrošnika

Psihologija potrošnika

Ure predavanj: 30

Ure seminarjev: 0

Ure vaj: 0

ECTS točke: 3

Nosilec/izvajalec: doc. dr. Babnik Katarina

Psihološke osnove vedenja potrošnika:
konceptualni okvir proučevanja; teoretičen in praktičen pristop k raziskovanju vedenja potrošnika.

Osnovni modeli potrošnikovega vedenja:
primerjalna analiza modelov; notranje, psihološke spremenljivke: motivacija, zaznavanje, učenje, stališča, emocije; vplivi okolja ali zunanje spremenljivke: družina, referenčna skupina; kultura, situacija uporabe izdelka.

Procesi odločanja potrošnikov:
prepoznava problema; iskanje informacij in alternativnih rešitev; ocenjevanje in vrednotenje alternativ; ponakupno vedenje.

Vedenje odjemalcev na organizacijskih trgih:
narava organizacijskih nakupov in posameznikovo vedenje; modeli organizacijskega nakupnega vedenja.

Uporaba teorije in modelov vedenja potrošnikov:
oblikovanje in preverjanje strategij, taktik in posameznih elementov marketinga in tržnega komuniciranja; svetovanje na področju zakonske zaščite in samozaščitnega vedenja ljudi na področju nakupovanja dobrin, izdelkov in storitev.

Izbrana poglavja v obsegu 2 KT iz:
- Izbrana poglavja iz: Solomon, M (2015). Consumer behavior (11th. ed). London: Prentice Hall. COBISS.SI-ID - 22305766

Izbrani znanstveni članki o sodobnih vprašanjih vedenja potrošnikov.
Zapiski s predavanj.