Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine

Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine

Avtor: Marjana Dolšina Delač, Nataša Golob, Olga Paulič

Učbenik za didaktiko umetnostne zgodovine povzema temeljne didaktične koncepte za izvajanje pouka umetnostne zgodovine v gimnazijah z izhodiščem v metodi globalnega učenja, ki v središče učnega procesa postavlja dijakinjo/dijaka. Pri tem upošteva sodobne didaktične pristope, aktualno zakonodajo in predpise s področja šolstva. Osredotoča se na tiste specifike umetnostne zgodovine, ki jo v načinu poučevanja in učenja najbolj bistveno razlikujejo od drugih strok: primarno vizualni način prejemanja informacij in ubesedenje videnega, interdisciplinarno kontekstualizacijo spoznanj in vzgojno vrednost učne snovi. Teoretične prilagoditve splošnodidaktičnih načel učbenik združuje s konkretnimi napotki, nalogami in primeri, ki pripomorejo k poglobljenemu razmišljanju o načinu prevajanja didaktične teorije v dejavno prakso. Uvodni poglavji sta posvečeni zgodovinskemu pregledu študija umetnostne zgodovine na Univerzi v Ljubljani in didaktike umetnostne zgodovine.

Leto izida: 2023

Št. strani: 211

Tip vezave: Mehka vezava

ISBN: 9789612971458

Zbirka: Učbeniki FF

Redna cena: 14,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

07. 01. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Okrogla miza Etnologija in kulturna antropologija v razvojnih agencijah: dediščina, razvoj in projektifikacija

19. 12. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Dvorec Visoko in Poljanska dolina – celodnevna ekskurzija

16. 12. 2024
Oddelek za slovenistiko, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Je odgovor in ga ni, Razumevanje mladinske književnosti v kontekstu

14. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Vzhodnoazijska kulturna dediščina in sodobni svet

13. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Prihodnost Palestine in Izraela: je ‘rešitev dveh držav’ (še) rešitev?