Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Avtor: Ljubica Marjanovič Umek, Urška Fekonja, Kaja Kacin Beyazoglu

Znanstvena monografija Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje je sestavljena iz dveh delov. Prvi del obsega osem poglavij, v katerih avtorice opredelijo zgodnjo pismenost, opišejo njen razvoj ter različne dejavnike in načine spodbujanja zgodnje pismenosti otrok. V drugem delu, ki vključuje tri poglavja, pa predstavijo razvoj in uporabo pripomočka za ocenjevanje zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ki so ga razvile za uporabo v slovenskem prostoru. V prilogah sta priloženi obe obliki Lestvic zgodnje pismenosti, in sicer za otroke, stare od tri do štiri ter od pet do šest let, ki jih strokovne delavke lahko uporabijo v procesu ocenjevanja, spremljanja in spodbujanja zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ter razlaga postavk za obe obliki lestvic.Publikacija je brezplačna. Do nje lahko prosto dostopate na portalu E-knjige Znanstvene založbe FF.

Leto izida: 2020

Tip vezave: mehka vezava

ISBN: 9789610603986

Redna cena: 0,00 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

07. 01. 2025
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Okrogla miza Etnologija in kulturna antropologija v razvojnih agencijah: dediščina, razvoj in projektifikacija

19. 12. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Dvorec Visoko in Poljanska dolina – celodnevna ekskurzija

14. 12. 2024
Oddelek za azijske študije, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Vzhodnoazijska kulturna dediščina in sodobni svet

13. 12. 2024
Oddelek za sociologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Prihodnost Palestine in Izraela: je ‘rešitev dveh držav’ (še) rešitev?

12. 12. - 20. 12. 2024
Oddelek za muzikologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Decembrski nastopi Študentskega pevskega zbora Filozofske fakultete