Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Zgodnja pismenost otrok. Razvoj, spremljanje in spodbujanje

Avtor: Ljubica Marjanovič Umek, Urška Fekonja, Kaja Kacin Beyazoglu
Znanstvena monografija Zgodnja pismenost otrok: razvoj, spremljanje in spodbujanje je sestavljena iz dveh delov. Prvi del obsega osem poglavij, v katerih avtorice opredelijo zgodnjo pismenost, opišejo njen razvoj ter različne dejavnike in načine spodbujanja zgodnje pismenosti otrok. V drugem delu, ki vključuje tri poglavja, pa predstavijo razvoj in uporabo pripomočka za ocenjevanje zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ki so ga razvile za uporabo v slovenskem prostoru. V prilogah sta priloženi obe obliki Lestvic zgodnje pismenosti, in sicer za otroke, stare od tri do štiri ter od pet do šest let, ki jih strokovne delavke lahko uporabijo v procesu ocenjevanja, spremljanja in spodbujanja zgodnje pismenosti otrok v vrtcu, ter razlaga postavk za obe obliki lestvic.Publikacija je brezplačna. Do nje lahko prosto dostopate na portalu E-knjige Znanstvene založbe FF.

Leto izida: 2020

Tip vezave: mehka vezava

ISBN: 9789610603986

Redna cena: 0,00 EUR
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

21. 11. - 22. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Mednarodna jesenska šola Ekološka inteligenca

13. 11. - 14. 11. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Jesenska šola standardizacije 2024

07. 11. - 08. 11. 2024
Oddelek za zgodovino, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Doktorska in postdoktorska delavnica: Dvoumnost napredka

04. 11. 2024
Oddelek za etnologijo in kulturno antropologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

»Od imena do spomina«: Opombe pod črto

28. 10. - 29. 10. 2024
Oddelek za filozofijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

“Generacije poražencev”. Walter Benjamin in vprašanje subalternosti