Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Gostovanje dr. Gregorja Modra in dr. Bare Kolenc na ameriških univerzah

Dr. Bara Kolenc in dr. Gregor Moder (foto: Ana Kovač in Voranc Vogel)

Brumnovo priznanje za gradiva Centra za slovenščino kot drugi in tuji jezik

Gradiva Centra za slovenščino kot drugi in tuji jezik

Nagrada Slovenskega raziskovalnega inštituta za asist. dr. Tino Ivnik

Asist. dr. Tina Ivnik (druga z leve) z drugimi nagrajenkami in nagrajenci (foto: SLORI)